Полтавське PR-агентство «Yoda Consult» презентує свій інтерв’ю-проєкт на першому пітчингу подкастів

7 травня о 20:00 в режимі онлайн пройде перша зустріч для подкастерів та медіа Podcasts NOW ua. Серед 20 учасників, які розкажуть про свої проєкти, будуть і полтавці — представники PR-агентства «Yoda Consult».

За умовами пітчингу кожен з учасників матиме дві хвилини. За цей час вони з презентацією або без нею мають розповісти про свій подкаст. Ще дві хвилини — на запитання.

— Ми подумали, що було б круто, якби хтось зумів дати фідбек про наше шоу, одразу як почув про нього, — розповідають організатори пітчингу про свій задум. Вони пояснюють, що захід проходитиме у тестовому режимі. — Погляньте на свій подкаст збоку, отримайте відгуки від слухачів та дайте відповіді на їхні запитання онлайн.

Серед учасників пітчингу буде і полтавське агентство «Yoda Consult» з інтерв’ю-проєктом «Криза є, але …». Автор ідеї і ведучий Денис Старостін говорить, що спочатку виникла ідея показати, що саме під час карантину відбувається з агентствами у нашому місті:

— Але після кількох інтерв’ю захотіли поговорити і з представниками інших бізнесів — агросферою, салоном краси, ІТ. Тому вирішили розширювати тематику. Хочемо показувати позитивні приклади сильних підприємців, які разом зі своїми командами вийдуть переможцями з цієї кризи. 

Сам проєкт виходить на Youtube-каналі агентства. Але його адаптували і для подкаст-платформ, зокрема Google Podcasts та Apples Podcasts. З цим форматом й подалися на пітчинг.

Представляти «Криза є, але…» перед аудиторією любителів подкастів проєкт-менеджер «Yoda Consult» Роман Повзик:

— Сам дуже люблю слухати подкасти. Тому і вирішили поекспериментувати з аудіоформатом. Тепер розуміємо, як потрапити на найбільші платформи для прослуховування. Далі питання — за просуванням.

Виконавчий директор агентства Вікторія Тимошенко говорить, що нині і Youtube-формат, і аудіо — можливість спробувати свої сили і вдосконалити роботу з медіапродуктом:

— За кожним випуском стоїть робота нашої команди. Головна задача завжди — робити якісний контент: як для замовників, так і для себе. Ми не знаємо, куди приведе нас цей проєкт, але поки що не збираємося зупинятися з ним.

Слухачем заходу може стати будь-хто, за умови попередньої реєстрації. Набір для участі нині закрито.

Юлія Гончаренко