“Підкуп”: політолог розповів, у чому секрет переможця виборів у Карлівці

Минулої неділі у Карлівці відбулися дострокові вибори до міської ради. Їх результати стали дуже несподіваними. До ради пройшли такі партії:

  1. Українці — 25%;
  2. Батьківщина — 12 %;
  3. Довіра — 11%;
  4. Аграрна партія — 10%;
  5. Сила і честь — 8%;
  6. За майбутнє — 7%;
  7. ОПЗЖ — 5%.

Результати виборів у Карлівці зовсім не відповідають результатам соціології:

Слуга народу- 18,3%; ОПЗЖ – 17%; Баткьівщина – 15,4%; Європейська солідарність – 15,1%; Сила і честь – 5,6%; Партія Разумкова – 4,5%; РПЛ – 4,5%.

Як бачимо, партія «Українці» нікому невідома і ніколи не потрапляла до звітів соціологів, але набрала 25 відсотків на виборах у Карлівці на Полтавщині, а лідери загальноукраїнських рейтингів «Слуга народу» і «Європейська солідарність» не змогли подолати прохідного бар’єру. Чому так сталося?

Політолог Сергій Любич переконаний: відповідь проста і банальна – ПІДКУП…

Виборці стали більш прагматичними. Цим користуються нові партії, які платили по 500 або і 600 грн. за кожен голос на виборах у Карлівці. А лідери рейтингів сподівалися отримати свої відсотки на «органіці». Але явка була дуже низькою і переважно на виборчі дільниці прийшли ті, хто отримав гроші за голосування, – написав політолог на своїй сторінці у ФБ.

Підкуп виборців – технологія не нова і, як показали вибори у Карлівці, досить ефективна.

У нашому професійному середовищі давно обговорюється тема, що оскільки підкуп виборців стає популярним трендом, то тепер зникає потреба у політтехнологах, соціологах, іміджмейкерах, райтерах, політичних консультантах та інших фахівцях, заточених на відносно чесну політичну боротьбу, основану на демократичних принципах.

На такі вибори, які минулими вихідними пройшли у Карлівці, необхідно наймати фахівців, які знають і вміють правильно роздавати гроші. Крім того, у сучасних виборах зростає роль вуличного криміналітету і різного роду бійцівських клубів та воєнізованих формувань, – зазначає Сергій Любич.