Press "Enter" to skip to content

Усі перевізники розірвали договори на пасажирські перевезення в Полтаві

Станом на ранок понеділка, 13 квітня, усі перевізники Полтави відмовилися від маршрутів. Зауважимо – у місті працювали понад 15 перевізників на 66 лініях.

Про це повідомив директор ТОВ «Євробус Полтава» Михайло Костов. За його словами, у Полтаві немає перевізників, які  зараз виконуватимуть перевезення по місту:

«Станом на п’ятницю, 10 травня, тариф у 5 грн тимчасово влаштував би нас і вирішив питання з перевезеннями. Але це вже не так актуально, адже ми відмовилися від маршрутів і вже не є перевізниками міста Полтава».

Перевізник називає причину в тому, що спершу секретар міськради Олександр Шамота тримав тарифи до президентських виборів. Але вибори минули, а тариф і досі 4 грн,ніяких результатів переговори не дали.Їздити ж за таким тарифом – це працювати собі на збиток.

«Ніякі політичні гасла не замінять законів ринкової економіки. Не може спочатку бути якість, а потім тариф. Тариф і якість – це одне і те ж», – прокоментував Михайло Костов.

Зауважимо, що це позиція Олександра Шамоти – підвищення вартості проїду у громадському транспорті міста не вирішить проблем із станом автобусів, графіком руху та відношенням водіїв до пасажирів.

Нагадаємо,у Полтаві третій день триває страйк перевізників. На маршрути виходить лише транспорт КП «Полтаваавтоелектротранс».

Питання з підвищенням тарифів на перевезення пасажирів у Полтаві розглядали на засідані містобудівної комісії 10 та 11 травня. Проте, ніякого рішення по збільшенню тарифу не ухвалили – не вистачило голосів аби “протягнути” питання та розпочати процес підвищення тарифів у громадському транспорті на основі попереднього регуляторного акту (5 грн в автобусах, 3 грн – у тролейбусах). Члени комісії попередньо вирішили скликати позачергове засідання на середу, 15 травня, аби знайти вихід із транспортної ситуації в місті.