Як чистять дороги Полтавщини

Дорожники забезпечують проїзд основними автошляхами в області.

Вночі 1 лютого робітники Служби автомобільних доріг використали понад 1 тис. 600 тонн протиожеледних матеріалів. Наслідки негоди ліквідовували практично на всіх автошляхах. У роботі було задіяно майже 80 механізмів та 102 дорожники.

Цьогоріч в умовах повномасштабної війни дорожнє господарство втратило головного постачальника технічної солі – ДП «Артемсіль». Альтернативні варіанти матеріалів значно дорожчі, зросла і вартість паливно-мастильних матеріалів. Фінансування дорожньої галузі наразі спрямоване для пришвидшення перемоги, тому ресурси вкрай обмежені. 

Начальник Служби Іван Кропивницький розповів під час апаратної наради 12 грудня, що для забезпечення проїзду в постійній готовності перебуває 83 одиниці дорожньої техніки. Також на випадок екстремальних погодних умов підрядники зможуть задіяти ще майже 60 одиниць техніки.  Служба заготовила 26 тис. 945 т піщано-сольової суміші.

Також для забезпечення обороноздатності області сформували перелік доріг, де проїзд буде забезпечуватися першочергово:

  • М-03 Київ – Харків – Довжанський;
  • М-22 Полтава – Олександрія;
  • Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя;
  • Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка;
  • Т-1716 Хорол – Семенівка – Кременчук.

У другу чергу потрапили дороги:

  • Р-11 Полтава – Красноград;
  • Р-60 Кролевець  – Конотоп – Ромни – Пирятин.

Решту автодоріг очищатимуть та оброблятимуть протиожеледними матеріалами лише на спусках та підйомах.

Також на дорогах місцевого значення працювали робітники Агентства місцевих доріг у Полтавській області. Всього в роботі 56 одиниць техніки та 77 працівників.

Раніше виконувач обов’язків директора Агентства місцевих доріг у Полтавській області Михайло Сушко сказав, що  на підприємстві заготовили 22,5 тис  тонн піщано-сольової суміші, що становить 75% від загальної потреби на сезон. За необхідності постачатимуть матеріал додатково. За потреби залучатимуть 225 одиниць спецтехніки.

Через військовий стан та обмеженим фінансуванням конуси з протиожеледним матеріалом формуватимуть виключно на найбільш небезпечних ділянках доріг.